Log in

Brag 'n Brawl goin' alright, though some unforeseen… - Give No Quarter [entries|archive|friends|userinfo]

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Links:| TBDF The Misadventures of Azeroth's Finest ]

[Oct. 30th, 2011|07:45 am]
[Tags|, , , , , ]

Brag 'n Brawl goin' alright, though some unforeseen circumstances meant neither me nor Thomi got to show up to the last one. Whoops.

On my list of "people to promote" in the unit, I've got Teaghue, Tizze and Thomi. All Ts. Think I need to find some that ain't got Ts in their names. Maybe I'll make that a requirement - "You've gotta have a T at the start of yer name to become an Augur in H.O.W."

Ha ha ha the stink that'd make.

Teaghue's been with the unit for a long time, knows how to deal with the riff-raff, and seems to understand what sorta shit we're all about. Tizze's got a gentle touch and she's strong as far as unit women go, without being too rough around the edges. She's got that feminine thing that's needed in the top tier. Thomi's smart, tactically-minded, and she's got a strong set of ears - need some sneaky folks to listen in on what's goin' on 'round everywhere, y'know?

Speakin' of.

Thomi overheard at the Kodo that we may have a reputation that could be bad for us. Now, she assures me that the guy that gave her this impression ain't exactly all there - that Arrowsong elf that used to be married to Windstriker - but I've still got concerns. I'll have to give Tazian or Gaurth a jab and see what they say. They've got ears in the walls at that hole, so maybe they'd hear more shit.

I dunno what the kid's problem with us is, since I don't know what sorta involvement he's had other'n being married to somebody, briefly, that was in the unit. Guess I'll have to show up to the Kodo sometime and see what I can hear.

Maaan, I don't wanna deal with more crazy bullshit.

[User Picture]From: sebrawyn
2011-10-30 12:07 pm (UTC)
(( But the crazy stuff is just so amusing! ))
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: kittysaysno
2011-10-30 11:22 pm (UTC)
(( Until it results in a back and forth that goes like:

"So I hear there's a problem."
"If one of my own fucked up, it is my business. I need to know so I can lay the smack down."
"Then stop talking shit about my unit for fuck'ssake." ))
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: thierrybelleaux
2011-10-30 07:57 pm (UTC)
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: kittysaysno
2011-10-30 11:21 pm (UTC)
(( ohgawd, ahahahah ))
(Reply) (Parent) (Thread)